De kogel is door de kerk. - Reisverslag uit Ubach over Worms, Nederland van 4friends Friends - WaarBenJij.nu De kogel is door de kerk. - Reisverslag uit Ubach over Worms, Nederland van 4friends Friends - WaarBenJij.nu

De kogel is door de kerk.

Blijf op de hoogte en volg 4friends

24 Juni 2014 | Nederland, Ubach over Worms

23 juni 2014.....de dag dat Oranje zich ten koste van Chili met 2-0 plaatste voor de 8e finales van het WK voetbal in Brazilië met als komende tegenstander Mexico.
Tevens de dag dat de 4friends groen licht van hun werkgevers hadden om eindelijk te kunnen boeken voor hun rondreis door Vietnam.
Nadat alle gegevens in de laptop waren ingeklopt, was een druk op de knop voldoende om alles definitief te maken.
De teller staat op 153 dagen.......dus aftellen geblazen voor onze derde Aziëreis.

• 25 Juni 2014 - 10:16

Marjo En Ter:

Super goed nieuws. Leuk en de voorbereidingen kunnen nu dus echt starten. Veel plezier hiermee en we verheugen ons nu al op de reisverslagen.

• 25 Juni 2014 - 19:10

Wilma En Michel:

Hallo 4friends,

We wensen jullie een hele mooie reis. Geniet van de voorpret!