De tijd gaat sneller dan je denkt! - Reisverslag uit Ubach over Worms, Nederland van 4friends Friends - WaarBenJij.nu De tijd gaat sneller dan je denkt! - Reisverslag uit Ubach over Worms, Nederland van 4friends Friends - WaarBenJij.nu

De tijd gaat sneller dan je denkt!

Blijf op de hoogte en volg 4friends

28 September 2014 | Nederland, Ubach over Worms

Het wordt tijd voor een aanvulling op ons eerste reisverslag. Er valt iets te melden. Niet veel maar toch. Samen met John heb ik vrijdag jl. Het visumbureau bezocht voor de aanvraag van onze visa.
Dat ging niet geheel volgens plan. Laten we het er maar bij houden dat de formulieren ingevuld zijn en de aanvragen verstuurd.
Intimi zullen tzt. onder het genot van een glaasje wel ooit geïnformeerd worden wat er aan de hand was.
Nu is het serieus aftellen geblazen want over twee maandjes zijn we in Vietnam.
Groetjes 4friends

• 28 September 2014 - 18:57

Marjo En Ter:

Nou zijn wij wel heel erg benieuwd natuurlijk. Hopelijk horen wij bij de intimi, haha.
    Het aftellen kan beginnen!