Bezoek aan Hoa Lu en Tam coc - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van 4friends Friends - WaarBenJij.nu Bezoek aan Hoa Lu en Tam coc - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van 4friends Friends - WaarBenJij.nu

Bezoek aan Hoa Lu en Tam coc

Door: Henri

Blijf op de hoogte en volg 4friends

26 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Vandaag maakten we een geweldige excursie naar Hoa Lu gelegen in een vallei en omringd door rijstvelden. In tam coc maakten we een onvergetelijke boottocht. Met zijn tweetjes in een roeiboot aangedreven door een vietnamese tweevoeter. Zelden vertoont. Zo handig waren de schippers van de bootjes die met 2 voeten de peddels bedienden.
Van grote schoonheid was de omgeving. Zo'n 2 uur geroeid worden door onder andere 3 grotten bij een temperatuurtje van 25 graden.
Onderweg probeerden de lokalen natuurlijk van alles aan de man te brengen.
Na de boottocht nog een bezoek aan twee oude tempels.
Vervolgens 110 kilometer terug door de spits.
Wij hebben het geweldig. De vermoeidheid beginnen we te merken. Pak daarbij de idiote drukte van Hanoi en je weet het wel. We zijn blij dat we morgen rustiger gebied opzoeken maar daarover morgen meer.
In verband met ons drukke programma was het dit weer voor vandaag.
Leuk al die reacties from all over the world.
Groetjes 4 friends

• 26 November 2014 - 14:09

Wim & Apha:

Volg jullie op de voet (op afstand natuurlijk). Verkeer in Hanoi.... wacht maar tot Saigon.
    In ieder geval nu even uitrusten, een lekkere kop Vietnamese koffie om wakker te blijven en dan met frisse moed de volgende dag.

• 26 November 2014 - 15:29

Leonne:

Hoi vakantiegangers,
    Als dit zo door gaat willen jullie niet meer terug naar Nederland. Behalve om uit te rusten. Haha.
    Leuk om jullie belevenissen te kunnen volgen.
    Groetjes en veel plezier, Leonne.

• 26 November 2014 - 16:23

Henri:

Hoi Wim,
    Ja dat met die koffie is me wat. Bij de volgende keuze voor een verre reis toch even kijken of Starbucks dat land al heeft ontdekt.
    Het heerlijke eten maakt echter veel goed. Net gegeten in een retaurant waar ook Hillary Clinton te gast is geweest

• 26 November 2014 - 20:15

Michel En Wilma:

Hallo 4friends,
    Hoe leuk is dat,op het eind van de middag app contact te hebben met de andere 4friends in Nederland. Alsof jullie niet aan de andere kant van de wereld zijn!!!!
    We genieten weer mee met jullie,maar we worden wel heel lekker gemaakt voor een reis door Vietnam

• 26 November 2014 - 20:22

Ter En Marjo:

Xin chao friends, had ik gisteren zo een leuk berichtje geschreven zie ik nu dat daar niet veel van over is. Jammer, want had ik echt mijn best op gedaan. ... Ik weet nu niet meer wat... Haha.
    Hier 6 graden en dus koud en regen vandaag. De vele whatsapp berichtjes laat zien/lezen, dat jullie het leuk hebben en ...... WiFi.
    Geniet maar lekker want het bericht van Peter hoorde ik vandaag heeft jullie ook bereikt. Te meer redenen genoeg om het leven te leven en te genieten....
    Tôi sẽ gặp bạn ngày mai

• 27 November 2014 - 01:51

Henri:

Loopt Marjo, carpe diem. We waren wel even van slag na het horen van dat trieste bericht thuis. We leven in gedachte mee. Zeker aanstaande zaterdag. Gr. En wens iedereen sterkte!