Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van 4friends Friends - WaarBenJij.nu Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van 4friends Friends - WaarBenJij.nu

Hoi An

Door: 4friends

Blijf op de hoogte en volg 4friends

01 December 2014 | Vietnam, Hoi An

Gisteravond nog een paar supergezellige uurtjes gehad in de massage/pedicure/kapper/bar/winkel gehad. En reisgenoot kreeg een heerlijke voetmassage en wij zaten er met een stuk of 12 omheen. Prachtig!
Vanmorgen om 8.30u met de bus naar het centtum van Hoi An gebracht. We hebben eerst de plaatselijke markt bezocht. Een lust voor het oog! Het was snikheet en droog. Hierna hebben we een tempel bezocht, en een kledingatelier/winkel binnengegaan, waar je maatkleding kon laten maken, en aansluitend zijn we koffie gaan drinken met een heerlijk gebakje. Martin had niet overdreven toen hij zei dat je daar heerlijke koffie kon drinken. Toen we buiten kwamen regende het weer pijpenstelen en werden er heel veel regencapes en paraplu's gekocht.
Ook zijn we naar her handcraftmuseum geweest, waar lampionnen, beelden ed gemaakt worden, we werden hier verrast door een show van een Vietnamese zang en dans groep.
De middag was vrij, zodat iedereenzijn eigen gang kon gaan. Een gedeelte van de groep zijn teruggegaan naar het hotel en anderen zijn in het centrum gebleven en terug naaar het hotel gelopen.

• 01 December 2014 - 13:18

Leonne Heltzel:

Hoi vakantiegangers,
    Mooi om steeds jullie verslagen te lezen. En leuke foto's te bekijken.
    Geniet maar van de hoge temperatuur, want hier is het 3 graden Celsius,
    Veel groetjes van Leonne

• 01 December 2014 - 19:19

Michel En Wilma:

Heej 4friends,
    Wat jammer van het weer. Hopelijk klaart het snel op.
    Wat een indrukwekkende,maar ook leuke ervaringen doen jullie op.
    Het is niet alleen de handen wassen na het toiletbezoek,maar ook de voeten!!
    Als jullie terug komen is Sint en zijn Pieten alweer terug naar Spanje.
    De kerstversieringen zijn ook al overal te zien. Hopelijk is het niet meer zo koud als jullie naar huis komen. Geniet nog lekker. En wij lezen weer jullie volgende verhaal.

• 03 December 2014 - 14:01

Hannie:

hoiii hoii

wat hebben wij het toch overdadig goed.
    Het lijkt me wel heel ontspannen allemaal toch ookwel mooi zo eenvoudig en primitief
    heerlijk. Ik zal een afspraak maken voor die dame metdie mooie nagels hihihi
    en die voetttttmassage heerrrrrlijk genieten maar xxxxx