vertrekdag - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van 4friends Friends - WaarBenJij.nu vertrekdag - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van 4friends Friends - WaarBenJij.nu

vertrekdag

Blijf op de hoogte en volg 4friends

08 December 2014 | Vietnam, Xóm Chiếu

8 december 2014:
Ho Chi Minh City, 35 graden en zonnig.

Na 16 indrukwekkende dagen is vandaag de dag van vertrek aangebroken. Martin onze gids vertrok vanmorgen vroeg al terug naar Chang Mai in Thailand.
Wij bleven achter met onze Vietnamese gids Chien. Hij zal ons vanmiddag om 15.30 uur begeleiden naar de luchthaven van Saigon.
De morgen was ter ieders vrije invulling. Na een uurtje langer te hebben geslapen, ging iedereen zijn eigen
gang. Velen moesten nog shoppen.
Dit was aan Petra en mijzelf niet zo besteed.
Wij besloten onze vakantie af te sluiten met een letterlijk hoogtepunt. Een bezoek aan de Saigon Skytower.
Na een kwartiertje lopen rees hij hoog boven ons op. Indrukwekkend vanaf de straat, maar nog spectaculairder van de 49 verdieping.
Met de lift naar boven om vanaf 250 meter te genieten van Ho Ch Minh City.
Daar boven aangekomen betreurden we het dat de anderen niet mee waren gegaan.
Dus om te pesten maar snel een filmpje gemaakt en op de groepsapp gezet.
Na dit bezoek verzamelden we ons wederom op het terras van Starbucks voor een lekkere koffie en een versnapering.
We zijn nu op onze hotelkamer om ons nog even te douchen voordat we onze lange terugreis beginnen.
Twee uur vliegen van Saigon naar Hong Kong en daarna elf uur naar Amsterdam.
Omdat ik weet dat onze gids Martin onze blog ook volgt, willen de 4 friends hem langs deze weg nog een keer hartelijk bedanken voor de leuke spontane manier waarop hij ons een kijkje heeft gegeven in het leven van de Vietnamezen en het mooie land dat Vietnam heet.
Wij kunnen het iedereen van harte aanbevelen dit land te bezoeken.
Niet alleen Martin maar ook onze Vietnamese gids waarvan ik niet weet of ik de naam goed heb geschreven willen wij eveneens hartelijk bedanken.

Voor alle volgers is dit in ieder geval het laatste bericht vanuit Vietnamese bodem.

Wij hopen jullie allemaal snel in goede gezondheid weer te zien in ons koude Nederland.
Groetjes 4 friends

Wim en Apha,
    Thxxxxx, zal wel lukken

• 08 December 2014 - 09:28

Michael, Sanne En Jelle:

Wij wensen jullie een hele goede terugreis!
    Tot morgen!

Liefs Michael, Sanne en een dikke knuffel van Jelle