weer thuis - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van 4friends Friends - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van 4friends Friends - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: 4 friends

Blijf op de hoogte en volg 4friends

10 December 2014 | Vietnam, Xóm Chiếu

Na een lange reis zijn we gisterochtend om 6 uur geland op Schiphol. we werden meteen met de neus op de feiten geduwd, tjeej wat is het hier koud! een verschil van zo'n 30 graden met Vietnam.
Na nog een kop koffie gedronken te hebben zijn we richting Limburg gereden, met dank aan Henri onze chauffeur.
Toen we onze straat inreden werden we verrast, daar stond Sanne ons op te wachten met Jelle op haar arm.
Wat is Jelle gegroeid zeg! In de huiskamer bleek dat de Sint hier toch een bezoekje had gebracht, overal pepernoten en Taai taai.
De kinderen hadden nog een verassing voor ons: ze hadden gezorgd dat alle ingredienten voor heerlijke hollandse frites in huis waren. Na 14 dagen Vietnamees gegeten te hebben was dit een welkome verassing. Niet dat het eten in Vietnam niet goed was, maar even eten van Nederlandse bodem was toch wel heel erg lekker.
Na de eerste paar wasjes te hebben gedraaid en de kinderen weer naar huis waren, werd het voor ons tijd om ons eigen bedje te gaan opzoeken, toen was het ongeveer 20.30u.
We kijken terug op een prachtige vakantie in een mooi land met heel vriendelijke bevolking, en kunnen iedereen aanbevelen dit land te gaaan bezoeken.
Ook dank aan onze gidsen Martin en Hien en ons reisgezelschap, en natuurlijk aan Petra en Henri voor de fijne weken!
John en Tilly

• 10 December 2014 - 16:33

Monique:

Fijn, dat jullie gezond en wel na een indrukwekkende vakantie, weer thuis zijn.